דיוואן - ללמוד ערבית באינטרנט

המקום הטוב ביותר ללמוד ערבית ולהתחיל לדבר

פתגמים ותרבות ערבית

פבר 17, 2017 | מאמרים

החלטת ללמוד את השפה הערבית. כעת נותר לך לבחור האם  ללמוד ערבית מדוברת או להעדיף ערבית ספרותית. הערבית הספרותית היא בעצם לימוד של כללי הדקדוק של השפה הערבית . זו שפה שבה כותבים בעיתון ומקריאים חדשות.

הערבית המדוברת היא השפה הערבית הנהוגה והמקובלת בין דוברי הערבית והיא השפה הערבית השימושית בחיי השגרה. אם בחרת ללמוד ערבית מדוברת כולל קריאה וכתיבה, כדאי לך מאוד לבחון את האפשרות ללמוד בדיוואן – בית הספר לשפה ותרבות ערבית.

בדיוואן פותחה שיטה נפלאה ללימוד השפה הערבית אשר משלבת בין לימוד שיטתי תוך הבנה מושלמת של מבנה השפה ותרגול רב המדמה לחלוטין את השיחה ברחוב. צוות המורים של דיוואן מתורגל, עושה את עבודתו באהבה ומתאמץ כדי שתוכלו להגיע לרמת שיחה שוטפת ומדוייקת.

הדרך הטובה ביותר ללמוד את השפה הערבית היא השילוב בין לימוד הדיבור עם לימוד הכתב הערבי. כדי להגיע לדיוק המתחייב בשיחה בערבית עדיף ללמוד במקביל לדבר ערבית אך גם לכתוב ערבית.

בדיוואן – בית הספר לשפה ותרבות ערבית מתנהל השיעור באופן שונה מאשר בכל מוסד לימוד אחר. כל קבוצה מקבלת יותר ממורה אחד. תלוי בגודלה של הקבוצה.

שלב התרגול המהווה את עיקרו של השיעור מאפשר לנו לחלק אתכם לקבוצות קטנות ( 4-6  תלמידים) וכך לנהל ביחד אתכם שיעורי תרגול איכותיים ואינטימיים.

צוות בית הספר מורכב ממורות ומורים, כולם ערבים / דוברי ערבית מן הבית אשר מאפשרים לך להתרגל לשוחח עם עירוני, כפרי ואפילו בדואי. צוות מורי דיוואן מביא את משב הרוח התרבותי המעניין ומשלב שירים בערבית בחומר הלימוד דרך שיגרה.

במהלך קורסי לימוד הערבית אתה מתנסה בשיחה חופשית במגוון של נושאים וכך אתה מעשיר את אוצר המילים שבפיך ובמקביל גם רוכש ביטחון ומתרגל לשמוע ולדבר.

מקווה שהארתי בפניך התלמיד את האפשרויות הטובות העומדות בפניך. להתראות.

עמוס אבידוב ( עאמר)

בחרו את הקורס המתאים לכם והתחילו לדבר ערבית

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!
 
ליצירת קשרלחנות דיוואן