דיוואן- שיעורי ערבית באינטרנט

המקום הטוב ביותר להתחיל לדבר ערבית

קורס ערבית למתחילים- הבסיס האמיתי והמלא ללימוד השפה הערבית

R

כל זאת במחיר הטוב ביותר בשוק!

קורס ערבית באינטרנט למתחילים נרכש כחלק מחבילת קומבו ערבית- כל הקורסים בתוכנית המושלמת ללימוד ערבית באינטרנט ב- 399 ₪ בלבד!

לרכישת הקורס

קהל יעד לקורס ערבית למתחילים

קורס ערבית למתחילים מיועד למי שאין לו רקע קודם בערבית ומבקש להתחיל לרכוש שליטה בשפה הערבית המדוברת כולל מודול קריאה וכתיבה. הקורס מתחיל בהכרת הצלילים בייחודיים, מבנה המשפט, שאלה ותשובה ושיחות. בסיום קורס הערבית תוכלו לנהל שיחה קלילה ומהנה עם חבר ולהתמצא כתייר בארץ דוברת ערבית. מודול הכתיבה והקריאה בערבית מיועד לאלה המבקשים ללמוד את הכתב הערבי. לכתוב ולקרוא, ללמוד כיצד לצייר את האותיות ולחברן, לרכוש אוצר מילים נרחב ביותר (כ 700  מילים), לקרוא שיחות וליצור בסיס מצויין ללימוד השפה הערבית.

תיאור התכנית

קורס ערבית למתחילים הוא בן 26 שיעורים,  16 שיעורי דיבור ו 10 שיעורי קריאה וכתיבה, כ 15 דקות כל שיעור. כל מפגש כולל שעור מוקלט ואת ספר הלימוד של אותו השיעור. שיעור הערבית מתבצע תוך התאמה בין החומר הכתוב לחומר המוקלט ובתוספת הסברים ברורים. חומר הלימוד של קורס הערבית למתחילים כולל מילים ומשפטים וכן תעתיק ותרגום. בנוסף תקבלו בקורס אוצר מילים בשפה הערבית, משפטי תרגול, תרגילים, שיחות קלילות ותוספות מהנות מהתרבות הערבית המרתקת. בכל שלב תוכלו כמובן לעצור את השיעור ולהמשיך אחר כך בכל נקודה בה עצרתם. יתרונה הגדול של השיטה המקוונת בקורס הערבית הבסיסי הוא בכך שניתן ללמוד בכל מקום, בכל זמן ודרך כל מחשב. הירשמו כעת לקורס ערבית והתחילו את המסע המרתק במשעולי השפה והתרבות הערבית.

נושאי הלימוד המרכזיים בקורס

  • צלילים – כדי לדבר ערבית יש להכיר את הצלילים המיוחדים המאפיינים את השפה. התנועות הארוכות והקצרות, ה”שדה” – הסימן שמכפיל אותיות, אותיות סופיות וכן אותיות גרוניות.
  • מבנה המשפט – כחלק מן הבסיס האיתן שאנו יוצרים יחד, נכיר ונבין את מבנה המשפט בערבית, זכר ונקבה, התאמת השם לתואר, מילות שאלה, חיוב ושלילה, יחיד ורבים.
  • היכרות ושיחות ראשונות – נלמד כיצד להכיר את הזולת באופן מנומס, נרכוש אוצר מילים שבעזרתו נוכל לנהל שיחות עם אנשים שנפגוש ברחוב, בשוק, במסעדה, במלון ובשדה התעופה. נרכוש ביטחון בניהול שיחה ובהבנת הנשמע.
  • לימוד האותיות בשפה הערבית, ציור האותיות, אותיות שמתחברות ואלה שאינן מתחברות, אופן יצירת החיבור והיווצרות המילה.
  • הכרת צליל כל אות ומילה, לימוד  נושאים דקדוקיים כגון אותיות סופיות, סמיכות, זכר ונקבה, רבים, סימנים נוספים כגון “המזה”, ניקוד, תנועות ארוכות וקצרות.
  • אוצר מילים נרחב כולל תרגום, קריאת מילים ומשפטים ואף שיחות ראשונות.

תוקף המנוי

שנה וחצי ללא הגבלה

מה אקבל עם המנוי?

המנוי מקנה לך גישה בלתי מוגבלת אל השיעורים בווידאו של הקורס ואל חומר הלמוד הדיגיטלי הכולל את תרגום כל מילות השיעור למשך 12 חודשים. במהלך 12 החודשים תוכלו לתרגל ללא הגבלה, לשפר את יכולת השיחה והקריאה, לבדוק את הישגיכם וליהנות מקסמה של השפה הערבית.

בחרו את הקורס המתאים לכם והתחילו לדבר ערבית

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!
ליצירת קשר