קורס ערבית באינטרנט עם צוות דיוואן

20 שנות מוניטין בלימוד ערבית. התכנית המקיפה בארץ - 200 שיעורי ערבית!

חבילת הזהב

כל קורסי הערבית בתכנית דיוואן, ובנוסף מילון דיוואן, חומרי לימוד, משלוח וגישה חופשית ללא הגבלה!

אודות התוכנית

200 שיעורי ערבית, 7 קורסים מתחילים ומתקדמים, צוות מעולה. התכנית שתיקח אתך הכי רחוק!

ערבית של אמצעי התקשורת

ממתחילים עד מתקדמים:
100 שיעורים! טלוויזיה, עיתונות, פייסבוק אינטרנט ועוד.

ערבית מדוברת

תוכנית הקומבו לערבית מדוברת 5 קורסים, 100 שיעורים, קורס ערבית ממתחילים עד למתקדמים, כולל תרבות, מנהגים, פתגמים ועוד הרבה יותר!

קהילת דיוואן

הצטרפו אלינו והפכו לחלק מקהילת דיוואן המתרחבת.

לימוד ערבית מהצעד הראשון ועד ערבית שוטפת

התוכנית המבוקשת והנמכרת ביותר בארץ!

מילון דיוואן מודפס ואינטרנטי

מילון עברי ערבי עם 30,000 ערכים בגרסה מודפסת וגרסת אונליין

הגעתי לביה”ס “דיוואן” לאחר שלמדתי ערבית במשך שנה במקום אחר ולא חשתי בהתקדמות. מהרגע שהתחלתי ללמוד עם עמוס, התחלתי ממש להנות מלימוד השפה הערבית. השיעורים עוברים ביעף ובהנאה, חומר הלימוד ברור ומובנה, אופן העברת החומר בשיעור, בקבוצות קטנות, מאפשר הבנה של הנלמד.

 

נירית דורון | אדריכלית ומעצבת פנים

היי עמוס, רציתי להגיד לך שהמילון שלך הוא הכי טוב שיש!!! פשוט מעולה. יסודי, מעמיק ומעשיר בצורה יוצאת מן הכלל. תפדל

 

דולי ברוך |  מורה לערבית ומעבירה קורסי ערבית מדוברת

נרשמתי לדיוואן ללא שום רקע קודם בערבית. תוך זמן קצר השפה נכנסה לי לחיים. שילוב מיוחד של קשיחות והקפדה על הגיה נכונה יחד עם חום והומור יוצרים חווית לימוד מיוחדת ומעשירה. בדיוואן למדתי לא רק שפה אלא גם תרבות, לא רק כיצד לדבר אלא מתי נכון לדבר. מה ראוי לומר ומה לא. עמוס והצוות גרמו לי להתאהב בשפה.
דניאל וכטל | סטודנט למזרחנות באריאל

אורלי שלום, שמחה להודיע שהתחברתי למערכת בפשטות ונוחות. התחלתי בלימוד הכתב ואני מצליחה כבר לקרוא שלטים. אני חשה בהתקדמות מתמדת. כל הכבוד למורה על הסבלנות.

 

עדנה ליבנה | קיבוץ סאסא

התחלתי ללמוד בדיוואן החל מהבסיס כשהמטרה שלי הייתה ברורה- לדבר ערבית נכון ומדויק. גיליתי שבדיוואן לא מתפשרים עם התלמידים, עובדים הן על הגייה נכונה של המילים והן על דקדוק. השיעורים מעניינים, האווירה נעימה והשעות חולפות כמו דקות אחדות. בסופו של דבר, אם מישהו רוצה ללמוד ערבית- בהחלט דיוואן זה המקום המושלם.
איילת רחל מועלם

'דיוואן' לדבר ערבית מהשיעור הראשון!

בתכנית לימוד הערבית באינטרנט של דיוואן, תוכלו להתחיל לדבר ערבית החל מהצעד הראשון, ללא כל ידע מוקדם של השפה הערבית. באתר תמצאו מגוון קורסים מרמת מתחילים ועד מתקדמים, קורסים בערבית מדוברת וקורסים בערבית תקשורתית.
אתר לימודי האינטרנט של דיוואן הינו חלק מבית הספר דיוואן ללימוד ערבית בתל אביב- המוסד הוותיק והגדול בישראל ללימוד השפה הערבית. אלפי תלמידות ותלמידים הן במגזר הפרטי והן בציבורי למדו וממשיכים להיות חלק מקהילת דיוואן ללימוד השפה הערבית.

נשמח לראותכם בין תלמידנו, בהצלחה!