דיוואן אונליין - תלמדו לדבר ותתאהבו בשפה

200 שיעורי ערבית אונליין. לימוד שיטתי מרמת המתחילים ביותר ועד לשליטה מוחלטת בערבית.

"חבילת הזהב"

המסלול ללימוד עצמאי אונליין: ערבית מדוברת ותקשורתית כולל משפטים לדרך ומילון שמדבר אליך. 

אודות התכנית

אונליין או בקורס ערבית בקבוצה קטנה. קורסים למתחילים ולמתקדמים עם הצוות הנפלא שלנו.  

ערבית של אמצעי התקשורת

נלמד את השפה של אמצעי התקשורת. נוכל להתחיל לצפות בטלויזיה ולהאזין לרדיו. 

ערבית מדוברת

בדיוואן תוכלו לבחור את המסלול שלכם.ערבית מדוברת למתחילים ומתקדמים. צוות דיוואן משקיע בך יותר. 

 

לימוד ערבית עם קהילת דיוואן בפיסבוק

הצטרפו אלינו והפכו לחלק ממשפחת דיוואן .

לימוד ערבית מהצעד הראשון ועד ערבית שוטפת

קורס ערבית מדוברת ותקשורתית ללא הגבלה. מעל 200 שיעורי ערבית, מילון וחומרי לימוד

מילון ערבית דיוואן האינטרנטי והמודפס

מילון ערבית דיוואן מאפשר תרגום מעברית לערבית ומערבית לעברית. במילון דיוואן כל הערבית בכף ידך! 

לימוד ערבית הוא חלום ישן שלי. הגעתי לביה”ס “דיוואן” לאחר שלמדתי ערבית במשך שנה במקום אחר ולא חשתי בהתקדמות. מהרגע שהתחלתי ללמוד עם עמוס וצוות המורות, התחלתי ממש ליהנות מלימוד השפה הערבית. השיעורים עוברים ביעף ובהנאה, חומר הלימוד ברור ומובנה, אופן העברת החומר בשיעור, בקבוצות קטנות, מאפשר הבנה של הנלמד.

 

נירית דורון | אדריכלית ומעצבת פנים

היי עמוס, כמי שעיסוקה הוא לימוד ערבית רציתי להגיד לך שמילון ערבית דיוואן הוא הכי טוב שיש !!! פשוט מעולה. יסודי, מעמיק ומעשיר בצורה יוצאת מן הכלל. שוכרן

 

דולי ברוך |  מורה לערבית ומעבירה קורסי ערבית מדוברת

נרשמתי לקורס לימוד ערבית בדיוואן ללא שום רקע קודם בערבית. תוך זמן קצר השפה נכנסה לי לחיים. שילוב מיוחד של קשיחות והקפדה על הגיה נכונה יחד עם חום והומור יוצרים חווית לימוד מיוחדת ומעשירה. בדיוואן למדתי לא רק שפה אלא גם תרבות, לא רק כיצד לדבר אלא מתי נכון לדבר. מה ראוי לומר ומה לא. עמוס והצוות גרמו לי להתאהב בשפה.
דניאל וכטל | סטודנט למזרחנות באוניברסיטת אריאל
אורלי שלום, שמחה להודיע שהתחברתי לאתר והתחלתי ללמוד. התחלתי קורס ערבית מדוברת ומצאתי שהלימוד מתבצע בפשטות ונוחות. התחלתי גם בלימוד הכתב ואני מצליחה כבר לקרוא שלטים. אני חשה בהתקדמות מתמדת. כל הכבוד למורה על הסבלנות.

 

עדנה ליבנה | קיבוץ סאסא

לימוד ערבית הוא משימה שלקחתי על עצמי. התחלתי ללמוד בדיוואן החל מהבסיס כשהמטרה שלי הייתה ברורה – לדבר ערבית נכון ומדויק. גיליתי שבדיוואן לא מתפשרים עם התלמידים, עובדים הן על הגייה נכונה של המילים והן על דקדוק. השיעורים מעניינים, האווירה נעימה והשעות חולפות כמו דקות אחדות. בסופו של דבר, אם מישהו רוצה ללמוד ערבית – אני ממליצה על דיוואן.  זה המקום המושלם.
איילת רחל מועלם

לימוד ערבית בדיוואן - עולם של ערבית

התכנית

בתכנית לימוד ערבית באינטרנט של דיוואן, תוכלו להתחיל לדבר ערבית החל מהצעד הראשון. אין צורך בידע מוקדם של השפה הערבית. התכנית מובילה אתכם ומאפשרת לכם לצבור ביטחון ולהתחיל לדבר ערבית.  מבחר רחב של קורסי ערבית בנושאים מגוונים מהצעד הראשון ועד לשיחה שוטפת. תיהנו מהאזנה לטלוויזיה הבנת הפייסבוק בערבית בכל נושא. קורס ערבית אונליין מתאים למי שלומד ערבית ומעוניין להשתפר על ידי תרגול ולימוד עצמי. התכנית מצוינת עבור מי שמעוניין להשיג שליטה בערבית בלימוד אישי אונליין.

מה באתר

באתר תמצאו מגוון קורסים מרמת מתחילים ועד מתקדמים, קורסים בערבית מדוברת וקורסים בערבית תקשורתית. חדש באתר – “משפטים לדרך”, משפטים שימושיים שכל אחד רוצה להכיר ולשלוט בהם. אתר לימוד ערבית הנו חלק מבית הספר לערבית דיוואן. המוסד המוביל בישראל ללימוד ערבית.

תלמידי דיוואן ממליצים

מתלבטים ? אין מה להתלבט. למידה עניינית רצינית הישגים מהירים. באווירה נעימה עם צוות נחמדדדדד. אלונה שני כהני, מנהלת בית ספר. קורס מצויין. גישה ייחודית ואפקטיבית ללימוד ערבית. עשיתי קורס מתחילים. רק מחכה להזדמנות להמשיך הלאה. מומלץ בחום לכל המתלבטיםדר’ אילן רוסלן וולקוב, רופא‏ במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב

מי שיודע לכתוב בערבית הפוך, זאת אומרת כשהוא יושב מולך והטקסט שאתה רואה ‘ישר’ כנראה בנוי מחומר מיוחד וראוי לכל מחמאה.
ממליץ בחום. עובדיה מזרחי
סיגל חביב – אלוביץ’‏ : אני ממליצה בחום על דיוואן. הגעתי לדיוואן בפעם הראשונה לפני 12 שנים כשכבר הייתי מורה לערבית (בוגרת החוג לשפה וספרות ערבית באוניברסיטה העברית), בזכות עמוס והצוות המדהים שלו קיבלתי את האומץ לפתוח את הפה ולדבר. עמוס מורה מעולה, מרתק ומעניין…

ההמלצה שלנו

אנו ממליצים לכם לרכוש את חבילת הזהב שכוללת את כל הקורסים וכל תכני התכנית. החבילה כוללת בנוסף את מילון ערבית דיוואן האינטרנטי והמודפס. כשאתם רוכשים את חבילת הזהב אתם יכולים ללמוד ערבית ללא הגבלה. נשמח לראותכם בין תלמידנו. הצטרפו לדיוואן – עולם של ערבית

אהלא וסהלא