הגשר אל הקשר הוא לימוד ערבית

הגשר אל הקשר עם העולם הערבי

הגשר אל הקשר עם השכנים

אפר 10, 2017 | מאמרים

הגשר אל הקשר אבל עם מי ?

הגשר אל הקשר משמעותו לאפשר לעצמך עולם ללא גבולות, ללא מחיצות, ללא מאבקים וסכסוכים. עולם שבו כולנו מבינים איש את רעהו.

נכון, זוהי אוטופיה. לעתים, המחיצות המפרידות בין בני האדם הן מחיצות של שפה ותרבות. לימוד שפות ובמיוחד לימוד ערבית, מסייע לנו להבין את הזולת. אנו לומדים את שפת השכן ומצטיידים בכלים הנחוצים שיאפשרו לנו להכיר, לשוחח ולרכוש ידידים חדשים. ככל שנתקרב ונכיר את הזולת, נוכל לחבב אותו, לשוחח אתו ולהתבדח עמו. נוכל להסיר מחיצות של חשש.

דמיין עולם שבו אנו מבינים איש את רעהו, מדברים זה את שפתו של זה ושותפים לתרבות. זהו עולמה של תכנית הלימוד הייחודית לשפה המדוברת והספרותית. מפתחי תכנית לימוד השפה הערבית אונליין, כולם בעלי ניסיון בהוראת השפה הערבית. בבואנו להתחיל בפיתוח תכנית ללימוד השפה הערבית באינטרנט, יושב צוות פיתוח התוכנית של הקורס ללימוד השפה הערבית באינטרנט ומדמיין. אנו מדמיינים את עצמנו פוגשים שפה חדשה, שפה שאיננו מכירים ולא יודעים דבר אודותיה. שלב זה חיוני עבורנו. כך אנו חשים מה הוא התהליך שעובר עליך כשאתה מתחיל ללמוד את השפה הערבית. זוהי דרכנו להבין אותך טוב יותר ולהגיש לך תכנית ידידותית שמבינה את הקושי שבלימוד ערבית מדוברת או ערבית ספרותית.

נסה ביחד אתנו, להבין את הפער והמרחק בין העולם דובר הערבית לעולם המערבי, לתרבויות המערב, לדוברי השפה האנגלית למשל. המשך וחשוב לעצמך – האם באמת ההבדל כה גדול ? אנו בדיוואן הצבנו לנו מטרה. אנו נסייע לך ללמוד את השפה הערבית, להבין את התרבות ואת האנשים. לאחר שתלמד, תדע גם אתה כי למעשה ההבדל בין התרבויות אינו כה גדול וכי האנשים כולם דומים. זהו העולם של התוכנית ללימוד השפה הערבית באינטרנט און ליין .

כשאתם בוחרים ללמוד את השפה הערבית עם צוות דיוואן, אתם מצטרפים למשפחה. צוות דיוואן נהנה ללמד את השפה ומאפשרת לכם להכיר ולהתאהב בשפה הערבית בקלות, עם הרבה הומור והנאה.

צוות מפתחי הקורס ללימוד ערבית באינטרנט משתף אותך, הלומד בחלום. לימוד ערבית באינטרנט יאפשר לך ללמוד ערבית בנוחות, בכל מקום ובכל עת. הטכנולוגיה המלווה את התכנית נועדה לתת בידך את המושכות. תוכל לקבוע את הקצב וליהנות מלימוד ללא תסכול. התקדמותך בלימוד והמעבר בין השעורים ורמות הלימוד יציב אותך בדיוק במקום שאליו אתה שואף. תוכל להתחיל לדבר ולהבין ערבית ואף לקרוא ולכתוב בשפה הערבית.

כעת, שב רגע ודמיין את עצמך מגיע לארץ ערבית או לישוב ערבי, מדבר בשפת המקום ומבין היטב את קודי התרבות. כמה נינוח ונעים יהיה הביקור.

דמיין…

בהצלחה ולהתראות, עאמר וצוות דיוואן

בחרו את הקורס המתאים לכם והתחילו לדבר ערבית

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!
ליצירת קשרלרכישת קורסים