הערבית באינטרנט

הערבית עשירה ומלאה בהקשרים תרבותיים

הערבית באינטרנט

יול 4, 2020 | לימוד ערבית- מאמרים

הערבית באינטרנט בדיוואן – השיטה המנצחת

הערבית באינטרנט ולימודה בקורסים הוא הדרך הטובה ביותר להשגת שליטה בשפה הערבית עבור מרבית האנשים. השפה הערבית באינטרנט מהווה תוספת עבור אלה שלומדים ערבית בקורס.

יש רבים שאינם מעוניינים ללמוד קורס ערבית בקבוצה או שמפאת ריחוק גיאוגרפי והתחייבויות אינם יכולים לעשות זאת. עבור אלה, הקמנו את האתר. אתר דיוואן נבנה על ידי צוות בית הספר לערבית דיוואן. האתר נוח לשימוש ומוביל אתכם מהצעד הראשון עד לשליטה בשפה. 

אצלנו בדיוואן יודעים כיצד להתאים את קצב ההתקדמות אליך.

רכשנו ניסיון רב שאותו אנו מביאים לאתר דיוואן. תכנית לימוד ערבית באינטרנט של דיוואן מצליחה בזכות אלפי תלמידות ותלמידים בני כל הגילאים. לימוד ערבית איננו מבצע מסובך.

הערבית באינטרנט – משימה לא מורכבת

אנו מובילים אתכם מהשמעת מילים לבניית משפטים ושאלות.

תתאמנו ותתרגלו שיחות בערבית במגוון עצום של נושאים. לימוד ערבית בדיוואן מתחיל בקורס מתחילים. לאחר רכישת המיומנות הבסיסית תעברו אל רמת הביניים. ברמת הביניים תתאמנו ותתרגלו בניית משפטים, שאלות ותשובות והכרות ראשונה עם התרבות, הפתגמים והמנהגים.

לאחר שסיימתם בהצלחה את קורס המתחילים ואת קורס הרמת הבניניים תעברו לקורס לימוד ערבית למתקדמים. בקורס המתקדמים תתמודדו עם שיחות מורכבות יותר.

קורסי המתקדמים

קורס המתקדמים פותח בפניכם צוהר לעולמם של דוברי הערבית ומכין אתכם מצויין לשיחות ברחוב, במסעדה ובבית עם חברים או במפגש עם אנשים שאינכם מכירים. המתמידים שבינכם ירצו להתקדם ולהתחיל להבין את אמצעי התקשורת.

לאחר שתסיימו ללמוד את קורסי לימוד ערבית מדוברת  תרצו ללמוד בקורס לימוד ערבית תקשורתית. כאן נפתח לכם בכל שיעור חלון לטקסט שמגיע מעולם הערבית הכתובה. הפייסבוק, אתרי האינטרנט, הספרות המודרנית, השירים וכמובן החדשות ברדיו ובטלוויזיה.

הערבית באינטרנט עשירה ומגוונת

הבאנו לכם קטעים חדשותיים אקטואליים מאלג’זירה ומאתרי החדשות המובילים.

בכל שיעור תקבלו הסברים שיסייעו לכם להבין את הטקסט ולהתמודד בכוחות עצמכם עם הטקסטים הבאים. לאחרונה הוספנו לחבילת המוצרים באתר את מילון דיוואן פרימיום, המילון שמדבר אליכם.

זהו המילון המקיף ביותר לשפה הערבית שקיים היום. הוא מכסה את כל שטחי החיים, הסלנג, הערבית התקשורתית, הפתגמים והכל הכל מוקלט. 

במילון אפשר לחפש בערבית, בעברית ובתעתיק. מילון דיוואן המוקלט הוא מוצר שכל מי שמתעניין בשפה הערבית חייב אותו.

בהצלחה.

בחרו את הקורס המתאים לכם והתחילו לדבר ערבית

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!
ליצירת קשרלרכישת קורסים