דיוואן- שיעורי ערבית באינטרנט

המקום הטוב ביותר להתחיל לדבר ערבית

מילון ערבית דיוואן אונליין

R

מילון דיוואן ערבי עברי אונליין, הרבה יותר מכל מילון אחר, ב- 70 ₪ בלבד!

לרכישת מילון אונליין

מילון ערבית אונליין דו לשוני כולל תעתיק

מילון ערבית אונליין האינטרנטי החדש מאגד בתוכו מרחב יוצא דופן של אוצר מילים שימושי הנהוג בשפה הערבית המדוברת והתקשורתית. מילון דיוואן – הרבה הרבה יותר מכל מילון אחר!

  • מילון ערבית אונליין החדש מקיף נושאים רבים בשפה הערבית. ענייני הבית והמשפחה, מנהגים, חתונה ואבל, מקצועות מגוונים ובכללם רפואה, בניה, תעשייה ומסחר, טיולים והרפתקאות, הבישול ומלאכות הבית. בנוסף תמצאו במילון נושאים כגון אומנות ואמנות, לימודים, פוליטיקה, צבא, אופנה וטקסטיל, תחבורה, שמות ערים ומדינות, מושגים, היי טק ועוד. אוצר המילים במילון ערבית אונליין החדש של בית הספר לערבית דיוואן כולל גם דוגמאות רבות ומאפשר למתעניין להבין היטב כיצד לעשות שימוש במילים ובביטויים באופן מדויק.
  • כל מילה ומשפט במילון ערבית אונליין החדש, נכתבו הן בתעתיק (באותיות עבריות) והן בכתב הערבי ובאותיות בערבית. בדף הבית של המילון תמצאו טבלאות להכרת הבניינים בשפה הערבית וחומר עזר רב שיסייע לכם בחיפוש מילים במילון ערבית אונליין החדש ולהשיג שליטה טובה יותר בשפה הערבית.
  • החיפוש קל ונוח. אנו יודעים כי כל אחד יוכל להסתייע במילון ערבית אונליין החדש וליהנות מכלי עזר מצוין המהווה תוספת נפלאה על שולחנו של לומד השפה הערבית.

אפשרויות חיפוש:

1. בעברית 2. בערבית 3. בתעתיק
לדוגמא:
בעברית נכתוב את המילה: נחמד (תוצאת החיפוש שתתקבל: לָטִיף لطيف)
בערבית נכתוב את המילה : لطيف (תוצאת החיפוש שתתקבל: נחמד)
בתעתיק נכתוב את המילה: לטיף (תוצאת החיפוש שתתקבל: נחמד)

שנים רבות של אהבה לשפה הערבית ועיסוק בהוראתה באו לידי ביטוי במאמץ משותף של צוות בית הספר לערבית דיוואן וביחד הבאנו לסיום את הפרויקט הנפלא שלפניכם. מאמץ רב הושקע באיסוף והרחבה מתמדת של החומר. המילון כולל את המילים העדכניות ביותר ונותן מענה לכל תחום ורמת שיח בשפה הערבית. מילון זה מצטרף למגוון יוזמות של בית הספר לערבית דיוואן. כולן נועדו ללימוד והנחלת השפה הערבית. עבורנו השפה הערבית היא גשר להבנה ולהסרת מחיצות בין אנשים. אנו גאים במילון ומייחלים כי תמצאו בו את מבוקשכם.

מומלץ לשלב את רכישת המילון האינטרנטי עם הרשמה לקורס ללימוד השפה הערבית ולצרף גם את ערכת הלימוד שתשלח לביתכם אשר מכילה הסברים, תרגילים ודוגמאות.


בחרו את הקורס המתאים לכם והתחילו לדבר ערבית

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!
ליצירת קשר