איפה ללמוד ערבית

איפה ללמוד ערבית אונליין - בדיוואן

איפה ללמוד ערבית

למה ללמוד ערבית אונליין ?

 

קורס הערבית המקוון מאפשר לכל אחד ללמוד את השפה הערבית, מכל מקום ובכל זמן. הקורס המקוון מאפשר לך לחזור ולתרגל את חומר הלימוד ללא הגבלה ולעשות זאת במקום שנוח לך – בבית, במשרד או אפילו כאשר אתה בדרכים. כדי ללמוד את השפה הערבית לא תצטרך לצאת מהבית, לנסוע בפקקים, לחפש חנייה ולהוציא כספים מיותרים.
במחיר שווה לכל נפש תקבל גישה לשיעור פרטי עם עמוס, מורה לערבית מהטובים בעולם וכל זאת אצלך במחשב, בטאבלט או בסמארטפון. במילים אחרות, לימוד ערבית אונליין מאפשר לך להפוך שעת המתנה, נסיעה או סתם שעת פנאי לזמן איכות נפלא לך ולמשפחתך בו תלמדו יחד את השפה הערבית. בית הספר לערבית דיוואן הוא המוביל בתחום. 

האם כל אחד יכול ללמוד אצלכם

בוודאי. כל אחד יכול להצטרף לתוכנית דיוואן וללמוד ערבית בהצלחה. עם הקורסים המקוונים שלנו ללימוד השפה הערבית, אתם ומשפחתכם תוכלו להתחיל ולפטפט בערבית תוך זמן קצר. אם למדת בעבר ערבית ואתה רוצה לשכלל את כישורי השפה הערבית,  קורס המתקדמים הוא הקורס עבורך. אז אם אתה שותף להתלהבות ולאהבה שלנו לשפה הערבית, בטוח שתמצא את מקומך בדיוואן. ברשותכם מחשב או טלפון חכם – אתם מוכנים. אהלא וסהלא.

למה ללמוד ערבית דווקא בדיוואן ולא במקומות אחרים?
דיוואן הוא המקום הנכון ביותר עבורך ללמוד את השפה הערבית מסיבות רבות. צוות מורי הערבית שלנו הוא הטוב ביותר. התכנית ללמוד ערבית מקיפה, מחולקת לרמות ולשיעורים ומבטיחה כי תבין היטב כל נושא ותשיג שליטה בכל שלב ושלב. בתוכנית שלנו, הרצון שלך ללמוד ערבית פוגש באופן מושלם את איכות ההוראה שלנו. אנחנו בדיוואן יודעים טוב מכל מתחרה להביא אותך להבנה מושלמת של החומר הנלמד בערבית ואז לסייע לך על ידי תרגול איכותי ומגוון לשלוט בשפה הערבית.

בקורסי הערבית שלנו תלמד ערבית מדוברת, תלמד לקרוא ולכתוב ערבית, תבטא את השפה באופן מדויק ותזכה לאין סוף תרגילים שיבטיחו כי אתה מתקדם בקצב הנכון לך ובאיכות המבוקשת.

מה כ"כ מיוחד בשיטת הלימוד שלכם?
אנחנו רוצים שתתחיל לדבר ערבית החל מהצעד הראשון! לכך מכוונת תוכנית הלימודים של דיוואן. במהלך השיעורים הראשונים נתחיל מן האופן הנכון שבו יש לבטא את הצלילים המיוחדים לשפה הערבית. לאחר שהשגת שליטה בצלילים נעבור יחד לשלב ב’ ובו נלמד כיצד יוצרים משפטי שאלה ותשובה בערבית. זהו הבסיס שיאפשר לך החל מן הצעדים הראשונים לקיים אינטראקציה ושיחות בערבית.

בהמשך נכיר את מילות היחס והחיבור וכך נתקדם צעד צעד. בכל שלב נתרגל את החומר שלמדנו ונוסיף נדבך נוסף. התרגול בתוכנית דיוואן ללימוד השפה הערבית הוא מגוון ורחב ונועד להקנות לך ביטחון רב בשימוש בשפה הערבית.

מי הוא צוות הפיתוח של תוכנית דיוואן ללימוד ערבית באינטרנט?

צוות דיוואן משלב ניסיון רב שנים, הכשרה פדגוגית והשכלה רחבה בתחום לימוד השפה הערבית. אנו מבינים את צרכי התלמיד ויודעים כיצד לסייע לו להשתלט על לימוד השפה בקלות ובמהירות. ידע זה מאפשר לנו להפוך עבורך את לימוד השפה הערבית לחוויה נפלאה אשר תהפוך את לימוד השפה הערבית להנאה צרופה ומעניינת.

כמה זמן ייקח לי לנהל שיחה בסיסית בערבית?
כבר מן השעור הראשון ברמת המתחילים תוכל להתחיל לנהל שיחה בסיסית בערבית. אתה תופתע ותפתיע את אלה שעמם תבקש לשוחח. תוך זמן קצר תאמץ מבטא מדויק ותשתמש במילים ובתבניות המקובלות ביותר בשפה הערבית. תגלה כי אלה שעמם אתה משוחח ימהרו לשאול בערבית מאיזו פינה בעולם הערבי הגעת. עד כדי כך תהיה הערבית שבפיך מצויינת!
איזו טכנולוגיה צריך כדי לצפות בשיעורים?

ניתן לצפות בשיעורים במחשב ובסלולרי. יש לוודא כי המחשב שלכם תומך בחיבור מהיר לאינטרנט וכי אין תקלות וניתוקים בכל זמן הגלישה. 

מה צריך כדי לצפות בשיעורי הערבית אונליין במחשב / בטלפון

מומלץ לגלוש בחיבור אינטרנט בפס רחב ובדפדפן כרום, אקספלורר 9 – 10, פיירפוקס וכו’. שימו לב כי הפרעה בצפייה מקורה בדרך כלל בתקלה בחיבור האינטרנט שלכם. כדאי לוודא שאכן נתוני מהירות הגלישה שלכם מאפשרים צפייה בסרטי וידאו מהאינטרנט. 

האם יש הגבלה על מספר הפעמים בהם אני יכול לצפות בשיעור?

תוכל ללמוד ולצפות בכל שיעור כמה פעמים שתרצה. אין כל הגבלה. אנו בדיוואן נשמח לגלות כי אתה שותף לחווית הלימוד, מתעניין בחומר ובתוכנית ללימוד השפה הערבית ומתרגל עוד ועוד עד להשגת שליטה מושלמת.

כבר למדתי פעם ערבית, למה כדאי לי להירשם?

כדאי לך להצטרף לרמת הביניים ולאחר מכן להמשיך לרמת המתקדמים ולקורס התרגול. יתכן אפילו שכדאי שתלמד בקורס המתחילים שלנו. אנו שמחים כי התחלת ללמוד ערבית ובטוחים כי התכנית שלנו תאפשר לך לשפר את המבטא, להבין את מה שעדיין לא הבנת, לתרגל ללא הגבלה ולהמשיך להתקדם בשליטה בשפה. אומרים כי השפה הערבית היא כמו הים. אין סוף לעומקה וצפונותיה.

אין לי כל ידע בערבית האם אוכל להבין את השיעור?

לך בדיוק מתאים קורס המתחילים בערבית. זהו קורס ידידותי ומלא הנאה בו תלמד את הצלילים, את המילים הראשונות בערבית, את המבטא ואת מבנה המשפט. חומר הלימוד בשפה הערבית מוגש לך על ידי מורה מנוסה המבין את שאיפותיך וקשייך. בנוסף לשיעור המוגש באופן נינוח וסבלני תוכל ליהנות מספר הלימוד המצורף לתכנית ובו תמצא את כל המילים בערבית ופירושן.

כיצד אנו, אנשי דיוואן נדאג שאתם תהיו מרוצים?

אנו, צוות דיוואן מאמינים ועושים הכול כדי שתלמדו ערבית, תהיו מרוצים ותגשימו את חלומכם. מבחר הקורסים המוצע לכם מבטיח כי תוכלו להתאים את הרמה שלכם בערבית לאחד מן הקורסים וכי תהנו מלימוד יסודי ומעניין. אנו נעשה הכל כדי שתמצאו את מקומכם איתנו. נעמוד לרשותכם בהכוונה, ייעוץ וסיוע ככל שיידרש. את הרכישה ניתן לבטל אם טרם פתחתם את תכני התכנית. הצטרפו אלינו ואנו נגשים עבורכם את החלום!

בחרו את הקורס המתאים לכם והתחילו לדבר ערבית. בדיוואן תוכלו לבחור מבין שלל התכניות המקוונות והפרונטליות.

אם אתם מתחילים או מתקדמים, אם מעניינת אתכם השפה המדוברת או הספרותית (או השילוב בין השתיים) בדיוואן תמצאו את מקומכם.

למידע על הקורסים הפרונטליים בקבוצותלרכישת הקורסים המקוונים ולימוד אונליין